Pentru a comanda unul dintre serviciile noastre, vă rugăm să lăsați o cerere folosind butonul de mai jos sau să sunați la 

  • 022 92-11-42
  • 060 53-33-21 (Viber funcționează)
  • 078 75-11-51

 

După ce ați trimis cererea, managerul nostru vă va contacta pentru a clarifica datele și a coordona acțiunile ulterioare. Trebuie să așteptați un răspuns în zilele lucrătoare, de luni până sâmbătă, de la 09:00 la 18:00.

Lista lucrărilor de întreținere pentru sistemul interfonic:

  • Verificarea stării elementelor de fixare a închizătorului de uși, reglarea vitezei de închidere a ușii.
  • Verificarea comunicării audio bidirecționale cu abonații și verificarea funcționării butoanelor de deschidere a ușii de la distanță (de la apartamente) - selectiv.
  • Lubrifierea balamalelor ușii.
  • Verificarea conexiunilor electrice (legarea la pământ a ușilor, contactele unității de apel interfonic, ale unității de comandă interfonică, ale unității de comutare, ale butoanelor de ieșire).
  • Curățarea murdăriei și a prafului de pe cititorul de chei, încuietoarea electromagnetică, butonul de ieșire, contactele unității de comutare și plăcile cu circuite imprimate.
  • Îndepărtarea elementelor corozive de pe ușa de intrare.
  • Alte tipuri de lucrări tehnice.

Întreținerea este ogaranție că sistemul de interfon va funcționa corect și își va îndeplini funcțiile principale. Orice mecanism tinde să se defecteze, să se uzeze sau să fie spart de huligani, astfel încât necesită întreținere, reglare și înlocuire. În plus, funcționarea interfonului este afectată de factori precum schimbările de temperatură, umiditatea, schimbările sezoniere etc.

Datorită taxei de abonament, clienții nu trebuie să își facă griji cu privire la starea tehnică a echipamentului. Tehnicienii calificați remediază rapid și eficient orice defecțiune. Momentul reparației depinde de cauză. În general, acest proces durează de la 3 la 36 de ore.