Interfonul este un sistem electronic complex care necesită întreținere tehnică periodică pentru a asigura funcționarea fiabilă. Taxa de abonament include întreținerea tehnică periodică.

În cadrul taxei de abonament sunt incluse toate lucrările de reparații necesare. În cazul defectării echipamentului, inginerii noștri de service vor veni în termen de 3-36 de ore de la primirea solicitării pentru a remedia defecțiunile. Asigurăm această rapiditate datorită posibilității de a înlocui blocurile defecte cu unele noi, urmând ca blocurile defecte să fie reparate în centrul nostru de service.

Întreținerea include lucrări de prevenție: deplasarea lunară a unui specialist pentru inspecția și verificarea funcționalității echipamentului din scara dumneavoastră.

Lista lucrărilor de întreținere tehnică a sistemului de interfon:

  • Verificarea stării de fixare a amortizorului de ușă și reglarea vitezei de închidere a ușii.
  • Verificarea comunicării audio bidirecționale cu abonații și a funcționării butoanelor de deschidere de la distanță a ușii (din apartamente) - selectiv.
  • Ungerea balamalelor ușii.
  • Verificarea conexiunilor electrice (împământarea ușilor, contactele unității de apelare a interfonului, unitatea de control a interfonului, blocul de comutație, butonul de ieșire).
  • Curățarea de murdărie și praf a cititorului de chei, încuietorii electromagnetice, butonului de ieșire, contactelor blocului de comutație și a plăcilor de circuite.
  • Îndepărtarea elementelor de coroziune de pe ușa de intrare.
  • Alte tipuri de lucrări tehnice.

Toate echipamentele sunt oferite cu o garanție de lungă durată, valabilă atâta timp cât taxa de abonament este plătită la timp. Contractul se încheie pe un an și se prelungește automat pe încă un an, dacă nu a fost reziliat. În cazul în care locatarii nu sunt mulțumiți de serviciile noastre, pot renunța la ele, anunțând compania cu trei luni în avans. Este posibilă și modernizarea echipamentului.